@misc{Gorbaniuk_Oleg_;_Kapinos_Anna_;_Chodara_Magdalena_;_Chochoł_Paweł_;_Kazanowski_Kamil_;_Kliszcz_Tomasz_;_Mroczek_Kamil_;_Kot_Przemysław_;_Kolańska_Magdalena_Korzyści,_2016, author={Gorbaniuk, Oleg ; Kapinos, Anna ; Chodara, Magdalena ; Chochoł, Paweł ; Kazanowski, Kamil ; Kliszcz, Tomasz ; Mroczek, Kamil ; Kot, Przemysław ; Kolańska, Magdalena}, copyright={Towarzystwo Naukowe KUL}, address={Lublin}, address={pl}, howpublished={online}, year={2016}, publisher={TN KUL}, language={pol}, type={s - czasopismo}, title={Korzyści, potrzeby i cechy typowych użytkowników marek aktywizowane przez spoty telewizyjne: analiza treści reklam produktów materialnych.}, keywords={Psychologia czasopisma.}, }