Ćwik, Natalia. ; Drozdowski, Konrad. ; Andrejczuk, Magdalena.
Tyt. z ekranu tytułowego. ; Miejsce wyd. wg strony: http://odpowiedzialnybiznes.pl/pl.
[Warszawa] ; pl
Forum Odpowiedzialnego Biznesu
1 dysk optyczny (CD-ROM) 12 cm.
ISBN: 9788393256440 ; oai:dlibra.kul.pl:494
Dostęp na stronach: Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Opis bibliograficzny w katalogu elektronicznym BU KUL.
Copyright © - Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późn. zm.
10000 - Biblioteka Uniwersytecka KUL ; 00000 - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (Komputerowa sieć wewnętrzna uczelni)
Jul 30, 2015
Feb 11, 2013
6
https://dlibra.kul.pl/publication/612
Edition name | Date |
---|---|
Wspólna odpowiedzialność rola marketingu / red. Natalia Ćwik. | Jul 30, 2015 |
Bohdziewicz-Lulewicz, Marta. Kubik, Joanna. Leśniak-Rychlak, Dorota.
Smuga-Fries, Eulalia Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Harackiewicz, Tomasz. Ferenc, Tomasz (plastyka). Grad-Grudzińska, Małgorzata (1971- ). Stanisławska-Mischke, Anna K. Rydel, Maciej (1943- ). Polski Uniwersytet Wirtualny.
Milic-Czerniak, Róża. Dobiegała-Korona, Barbara.
Kosson, Grzegorz. Mamedov, Kerim.