Obiekt

Publikacja chroniona prawem autorskim. Dostęp jest możliwy jedynie w sieci wewnętrznej.

W przypadku osób niebędących studentami lub pracownikami KUL, prosimy o kontakt z Wypożyczalnią Międzybiblioteczną lub o złożenie zamówienia reprograficznego - zamów

Publikacja chroniona prawem autorskim. Dostęp jest możliwy jedynie w sieci wewnętrznej.

W przypadku osób niebędących studentami lub pracownikami KUL, prosimy o kontakt z Wypożyczalnią Międzybiblioteczną lub o złożenie zamówienia reprograficznego - zamów

Tytuł: Wspólna odpowiedzialność rola marketingu / red. Natalia Ćwik ; [aut. tekstów Magdalena Andrejczuk, et al. ; wywiadu udzielił Konrad Drozdowski, et al.].

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2015-07-30

Data dodania obiektu:

2013-02-11

Liczba wyświetleń treści obiektu:

6

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kul.pl/publication/612

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji