Obiekt

Publikacja chroniona prawem autorskim. Dostęp jest możliwy jedynie w sieci wewnętrznej.

W przypadku osób niebędących studentami lub pracownikami KUL, prosimy o kontakt z Wypożyczalnią Międzybiblioteczną lub o złożenie zamówienia reprograficznego - zamów

Publikacja chroniona prawem autorskim. Dostęp jest możliwy jedynie w sieci wewnętrznej.

W przypadku osób niebędących studentami lub pracownikami KUL, prosimy o kontakt z Wypożyczalnią Międzybiblioteczną lub o złożenie zamówienia reprograficznego - zamów

Tytuł: Podstawy marketingu / [aut. Tomasz Harackiewicz, Maciej Rydel ; oprac. metodyczne Małgorzata Grad-Grudzińska, Anna K. Stanisławska ; oprac. multimedialne Tomasz Ferenc et al.] ; Polski Uniwersytet Wirtualny.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2015-07-30

Data dodania obiektu:

2014-02-03

Liczba wyświetleń treści obiektu:

20

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kul.pl/publication/957

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Harackiewicz, Tomasz., Podstawy marketingu. 2015-07-30

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji