Internet banking service quality and individual customer loyalty
Instytut Technologii Eksploatacji (Radom). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB
ISBN: 9788377895306 ; oai:dlibra.kul.pl:51809
pol ; Streszczenie w języku angielskim.
Copyright © - Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późn. zm.
10000 - Biblioteka Główna KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Główna KUL
Dec 14, 2020
Dec 14, 2020
1
https://dlibra.kul.pl/publication/60692
Edition name | Date |
---|---|
Lotko, Aleksander (1977- )., Jakość usług bankowości internetowej a lojalność klientów indywidualnych. | Dec 14, 2020 |
Gospodarowicz, Andrzej (1945- ). Gospodarowicz, Marcin. Kozińska, Magdalena (finanse). Ślązak, Emil. Zarańska, Katarzyna. Zborowski, Marek. Wydawnictwo C.H. Beck.
Polasik, Michał (ekonomia). CeDeWu.