Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
artykuł z : Roczniki Psychologiczne T. 16, nr 4 (2013).
ISSN: 1507-7888 ; oai:dlibra.kul.pl:20750
pol. dostępna także wersja ang.
Dostępne publicznie bez ograniczeń - Domena publiczna
Domena publiczna (Public domain)
10000 - Biblioteka Główna KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Główna KUL
2017-09-20
2015-06-29
164
https://dlibra.kul.pl/publication/21576
Edition name | Date |
---|---|
Toeplitz-Wiśniewska Małgorzata - Czy można zdefiniować „dobro” klienta psychologa? | 2017-09-20 |
Jasielska, Aleksandra Kaczmarek, Lech Brońska, Aleksandra Dominiak, Maria Niemier, Karolina Patalas, Daria Sokołowski, Andrzej Tomczak, Martyna Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.