Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
artykuł z : Roczniki Psychologiczne T. 10, nr 2 (2007).
ISSN: 1507-7888 ; oai:dlibra.kul.pl:20942
pol ; Streszcz. w jęz. pol., ang.
Dostępne publicznie bez ograniczeń - Domena publiczna
Domena publiczna (Public domain)
10000 - Biblioteka Główna KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Główna KUL
Sep 20, 2017
Jul 10, 2015
550
https://dlibra.kul.pl/publication/21881
Edition name | Date |
---|---|
Grochowska Alicja - Temperament a reakcje na reklamy stymulujce*. | Sep 20, 2017 |
Jasielska, Aleksandra Kaczmarek, Lech Brońska, Aleksandra Dominiak, Maria Niemier, Karolina Patalas, Daria Sokołowski, Andrzej Tomczak, Martyna Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.