Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
artykuł z : Roczniki Psychologiczne T.9, nr 2 (2006).
ISSN: 1507-7888 ; oai:dlibra.kul.pl:20974
Dostępne publicznie bez ograniczeń - Domena publiczna
Domena publiczna (Public domain)
10000 - Biblioteka Główna KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Główna KUL
2017-09-20
2015-07-15
462
https://dlibra.kul.pl/publication/21921
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Łaguna Mariola - Skala skuteczności przedsiębiorczej SSP. | 2017-09-20 |
Łaguna, Mariola Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Łaguna, Mariola Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Łaguna, Mariola Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Cieciuch, Jan ; Łaguna, Mariola Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Cieciuch, Jan ; Łaguna, Mariola Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Łaguna, Mariola ; Bąk, Wacław ; Purc, Ewelina ; Mielniczuk, Emilia ; Oleś, Piotr K. Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Łaguna, Mariola ; Bąk, Wacław ; Purc, Ewelina ; Mielniczuk, Emilia ; Oleś, Piotr K. Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Łaguna, Mariola Fortuna, Paweł Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne