Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Artykuł z : Roczniki Psychologiczne. T. 20, nr 1 (2017), s. 31-45. ; Artykuły posiadaja także wersje angielskie.
ISSN: 1507-7888 ; oai:dlibra.kul.pl:33261
Dostępne publicznie bez ograniczeń - Domena publiczna
Domena publiczna (Public domain)
10000 - Biblioteka Główna KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Główna KUL
Nov 8, 2017
Nov 8, 2017
75
https://dlibra.kul.pl/publication/38517
Edition name | Date |
---|---|
Chaim, Władysław - Koncepcja typów psychologicznych w psychologii religii i duchowości. | Nov 8, 2017 |
Chaim, Władysław Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Jasielska, Aleksandra Kaczmarek, Lech Brońska, Aleksandra Dominiak, Maria Niemier, Karolina Patalas, Daria Sokołowski, Andrzej Tomczak, Martyna Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Wojdyło, Kamila Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Staszczyk, Sabina Tokarz, Aleksandra Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Cieślar, Agata Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Bałaj, Bibianna Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Zaleszczyk, Katarzyna Anna Kot, Paweł Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Puchalska-Wasyl, Małgorzata Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.