Ferenc, Tomasz (plastyka). ; Grad-Grudzińska, Małgorzata (1971- ). ; Stanisławska-Mischke, Anna K. ; Rydel, Maciej (1943- ). ; Polski Uniwersytet Wirtualny.
Miejsce wyd. i nazwa wydaw. wg bazy ISBN. ; Tyt. z ekranu tytułowego.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej]
1 dysk optyczny (CD-ROM) 12 cm.
ISBN: 8374050411 ; oai:dlibra.kul.pl:834
Dostępna tylko wersja elektroniczna.
Copyright © - Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późn. zm.
10000 - Biblioteka Uniwersytecka KUL ; 10024 - Magazyn - Biblioteka Uniwersytecka KUL
Jul 30, 2015
Feb 3, 2014
20
https://dlibra.kul.pl/publication/957
Edition name | Date |
---|---|
Harackiewicz, Tomasz., Podstawy marketingu. | Jul 30, 2015 |