Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.

Tytuł: Podstawy marketingu / [aut. Tomasz Harackiewicz, Maciej Rydel ; oprac. metodyczne Małgorzata Grad-Grudzińska, Anna K. Stanisławska ; oprac. multimedialne Tomasz Ferenc et al.] ; Polski Uniwersytet Wirtualny.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2015-07-30

Data dodania obiektu:

2014-02-03

Liczba wyświetleń treści obiektu:

18

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kul.pl/publication/957

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Harackiewicz, Tomasz., Podstawy marketingu. 2015-07-30

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji